Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 2 mei 2013

Duo Challenge # 27

Hallo allemaal,

Er staat vandaag weer een Challenge online bij het Duo Challenge Blog.
Dit keer dit leuke gietertje. Jullie kunnen het patroon aanvragen bij annette.hetebrij@gmail.com
Het is een leuk idee om het voor moederdag te geven. 
Het patroon is aan te vragen tot 25 Mei.

Dit is mijn DT bijdrage......

Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


11 opmerkingen:

  1. Super dit gietertje Ilona!!! Heb ook naar je andere creaties gekeken maar daar liep bij mij je blog weer vast:( Hier gelukkig niet zodat ik je kan lkaten weten dat ik zo geniet van al je creaties!!!!:) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Ilonka, je hebt er weer iets van weten te maken zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een schatje van een creatie! Heel fris met die bloepmpjusss erin!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat prachtig gemaakt weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuke kaart, knap gedaan.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig gietertje Ilonka...super leuk gemakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Ilonka wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind het helemaal super zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowww Ilonka,wat is dit prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi gemaakt Ilonka!! Echt prachtig!!
    Liefs, Jeanine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a stunning shape card my dearest friend^_^
    Sorry if I can't comment all your last gorgeous creations but I found a full time job and I haven't time for nothing,the job finish on 30 of June^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer