Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 26 mei 2013

Dat is nog eens leuk shoppen...

DAT IS NOG EENS LEUK SHOPPEN.......

NIEUW: Gratis kortingspunten sparen!
Voor iedere bestede € 2,00 krijg je 1 kortingspunt.
1 kortingspunt vertegenwoordigt een waarde van € 0,30.
Bestellingen kunnen gedeeltelijk (met bijbetaling), maar ook volledig met kortingspunten (zonder bijbetaling) worden betaald. Voorbeeld: Je besteld voor € 18,00 in onze webshop. Hiervoor ontvang je € 2,70 aan loyaliteitspunten en heb je dus al een GRATIS patroon verdiend!
Lees hier hoe het precies werkt: http://www.cards-etc-shop.com/nl/content/17-loyaliteitspunten






Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


1 opmerking:

  1. Wat een leuke aanbieding Ilonka...ik ga dadelijk ook eens een kijkje nemen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer