Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 15 mei 2013

Bureau Organizer








De nieuwe euroblog patronen staan weer online bij de
 Cards etc Shop Euro Blog

En deze onganizer is zo handig je kunt er van alles in doen.
Je Stickels glitter flesjes. Derwent poltoden, lijm, knipschaartje.

Dit zijn mijn voorbeelden voor de Shop....
De bloemen heb ik zelf gemaakt van koffie filter zakjes.
En ze daarna bewerkt met Stickels glitter.


Dit zijn mijn gebruikte produkten.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Geweldig Ilonka...heel mooi gemaakt en je bloemen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie, voor mij een toppertjes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie en handige creatie Ilonka, ziet er weer top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa gaaf joh! Leuk met die stickle potjes erin. Prachtige bloemen ook.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf opbergbakje voor je stickles-potjes Ilonka...prachtig papier heb je gebruikt en ook de bloemen zijn prachtig.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk gedaan!
    Zo heb je ze altijd bij de hand!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach Ilonka wat mooi zeg en gemakkelijk ook ga binnenkort ook mijn buro reorganiseren is mischien nog wel een leuk idee
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super mooi gemaakt Ilonka! Wat een handig, maar vooral ook mooi opbergsysteem!

    Liefs, Jeanine

    Http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer