Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 29 april 2013

Label

Zelf ben ik ook gek op het maken van Labels / Tags.
Het patroon van de label is van de Silhoutte.
Je kunt mijn creatie ook bewonderen op het Creamiep Design Team.
Het magnolia stempeltje heb ik ingekleurd met de Derwent potloden     
De randen van de label zijn gedistresst met Distress Ink  Dusty Concord.

En hier is het resultaat.......





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


11 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Ilonka, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whouw wat mooi Ilonka!! En waar heb je het hartje vandaan?
    Super mooi gemaakt!

    Liefs, Jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl
    www.facebook.nl/nientjeshobbyhoekje2013

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Ilonka wat heb je dit weer supermooi gemaakt, ik vind het helemaal prachtig. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi
    Wat een leuk model kaart .
    een hoop moois op te zien.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan Ilonka en natuurlijk super leuk beertje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooh ik vindt hem echt prachtig met mooie kleurtjes toppie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW this is so so so pretty! The shape and colors, the image is adorable :-)
    ~Steff~

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer