Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 5 april 2013

You Brighten my day

Hallo allemaal,

De nieuwe Challenge # 11 van a Die for a Sketch staat online.
Gebruik deze sketch en minimaal een Die.



 Onze sponsor is deze maand: Bizzy Becs



Dit is mijn voorbeeldkaartje
Het stempeltje is van Bizzy Becs



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Wat een toppertje van een kaart heb je weer gemaakt, alles klopt op deze bjoetie!

    Gr antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, Ilonka! Such lovely dies and pretty colours! Have a wonderful weekend!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met een leuke sketch Ilonka..PRACHTIG....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your dies, so nicely chosen for this card. Your coloring is fabulous too. Lovely card Ilonka!
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Ilonka, what a great colour combination and so lovely details. Thanks for the inspiration and your lovely comment.

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer