Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 3 april 2013

Oranje boven taart

Hallo dames,

Het is weer rijd voor de nieuwe challenge op het Duo Challenge Blog.
Annette kwam met een vraag of wij als designer met haar mee wilde denken over een volgende challenge. Ik kwam op het idee van deze taart.
Want we hebben eerdaags een feestje te vieren "EEN KROONS WISSELING  . Vandaar dit idee voor een konings taart.  Annette heeft daar een snijbestand en PDF van gemaakt.
Dit is het eindresultaat van onze samenwerking.
Kijk ook eens bij de andere designers zij hebben ook zulke prachtige taarten gemaakt.

Een taart in de kleuren konings blauw met een tintje oranje.
Daar krijg je toch een ORANJE BOVEN gevoel van.



Wil je graag medoen met deze Challenge dan kunnen je het patroon aanvragen bij  info@annettescreafarm.com  en geef duidelijk aan dat het om Duo-Challenge#26" gaat.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




12 opmerkingen:

  1. Heeee wat een leuk idee, gaaf hoor die taartkaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij was ontzettend leuk om te maken. Overal zie je leuke en knappe taarten verschijnen. De jouwe is op en top nederlands
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow jij ook al zo'n mooie taart-kaart Ilonka ...is zeker voor het einde van maand van toepassing....TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk gemaakt Ilona, helemaal leuk dit taartkaartmodel, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuk idee zeg om een koningstaart te maken
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Ilonka,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een super mooie kaart geworden!!

    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en wat ee leuk idee.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a wonderful card, Ilonka! It's a fabulous design, and I really like the colours! Thanks so much for your visit to my blog! It was lovely to hear from you!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ilonka , wat een prachtige kronings-taart is dit !! Heel feestelijk. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer