Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 8 april 2013

Minialbum

Hallo allemaal,


Dit mini album heb ik gemaakt voor De Scrapcorner.









Met het prachtige papier van Authentique ( Grace Paper Bloc)
Het papier heeft een vintage look. En is lekker zoet en romantisch.
Voor de rest heb ik het Cardstock gebruikt uit de winkel.
En alles afgewerkt met Distress inkt (Victorian Velvet) van Tim Holz .
De bloemen zijn de (Paper Flowers Skye Bleu)

Bij aankoop van het papier krijg je het patroon van het mini album er gratis bij.
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig album heb je gemaakt Ilonka. Zulk mooi papier en de vorm van het album is ook gaaf.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie van een creatie! En de kleuren zijn hartstikke mooi...Helemaal Toppie!

    GR Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi album heb je gemaakt prachtig papier en leuk van model.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend album en zo bewerkt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw schitterend meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi minialbum Ilonka....hele mooie details erop gemaakt....SUPER!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend minialbum!!!! Heb zitten genieten bij het bekijken:):):) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtig gemaakt en een hoop moois op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Ilonka, er is zoveel moois te zien...schitterend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je album is prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whouw! Hartstikke mooi Ilonka!! Heb je echt heel erg mooi gemaakt!!

    Groetjes, Jeanine

    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtig mini album heel mooi versiert
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een schitterend album gemaakt Ilonka, ziet er weer tiptop uit, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk zeg. En idd mooi papier ook.
    Gr fijne avond Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend album heb jij gemaakt,
    Leuke kleuren ook.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig minialbum Ilonka. Prachtig gewoon. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Ilonka!!!! Wat een prachtige creatie is dit geworden!!!!
    Heb helaas grote moeite jouw blog te bereiken, loopt iedere keer vast:(:(:(
    Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer