Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 22 april 2013

Happy Annivesary

Hallo allemaal,

Ik heb een kaartje gemaakt Voor Annette,s Creafarm Design Team met het papier van Basic Grey Paper pad Lemonade.

Dit prachtige papier kun je in de Webwinkel  Annette,s Creafarm vinden.

Wat ik zelf gebruikt heb  is deze stempel van de  Greeting Farm ( Just call me).
De Creatable is van Marianne design (Sneeuwvlok).

Dit is het resultaat.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgenden keer,





11 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een bjoetie van een kaart gemaakt, hij is zo schitterend, echt helemaal super!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Ilonka!!!!
    Kan regelmatig niet reageren op je kaartjes omdat blogs vastloopt, baal ik vreselijk van!!!! Geniet altijd enorm van je mooie creatie's!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart Ilonka, en je hebt prachtige kleurtinten gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart ziet er ook weer schitterend uit Ilonka!
    Heel erg mooi!

    Liefs, Jeanine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Ilonka...mooie kleurtjes en leuke sneeuwvlokstans...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Ilonka.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw Ilonka wat een scheetje zeg met hele mooie kleurtjes knap werk weer
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Good Morning,
    Great card, nice and bright, love all your wonderful embellishments.
    Have a great Day

    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sweet card Ilonka! love the die cut and the colors are really nice.
    Have a nice day
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer