Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 18 april 2013

Florence

Hallo allemaal,

Ik heb weer eens een lootje gemaakt. Dit vind ik toch ook helemaal mijn ding.
Deze layout kun je ook bewonderen op het blog van de Scrapcorner
Wij gaan graag naar Italie op vakantie. Het prachtige beeld staat in de stad van Florence.
Ik heb het prachtige papier van
Authentique  
gebruikt.
En alles afgewerkt met Distress inkt (Victorian Velvet) van Tim Holz .

De bloemen zijn van Noor design !! 




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


15 opmerkingen:

  1. Wat Mooi Ilonka, zo kom je ook gelijk al in vakantie stemming.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een mooie "italiaanse" kaart! Mooi gemaakt Ilonka!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vintagekaart Ilonka. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lay-out Ilonka, leuk die foto met dat beeld erop. Nu hangen/neerzetten waar je 'm vaak kan zien zodat je lekker in vakantie stemming komt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat schitterend je layout Ilonka, wat een prachtige kleuren heb je gebruikt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart , prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend heel mooi afgewerkt gewoon weer toppie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous, Ilonka! Love all the beautiful details! Have a great weekend! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi layout Ilonka, prachtig papier heb je ervoor gebruikt....
    helemaal TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely beautiful, I love all the wonderful details

    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer