Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 15 april 2013

Ferrero Two Box

Hallo allemaal,

Het is weer de 15e van de maand en de nieuwe Euroblog patronen staan weer online.
Dit keer een  Ferrero Two Box  Kijk snel op de Cards etc Shop
Dit is mijn voorbeeld voor de Shop.


Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.

 


12 opmerkingen:

  1. Heel gaaf doosje... en super versierd!

    Gr Antoientte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi doosje, ik heb hem besteld en al binnen.... Erg leuk ook voor moederdag of vaderdag!!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk doosje Ilonka...leuk idee voor a.s.moederdag
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk , en lekker doosje Ilonka.
    Een heel leuk cadeautje.

    Lieve Ilonka
    Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
    Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
    Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
    Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

    Liefs en groetjes Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh das een super lief doosje zeg
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit doosje beeldschoon gemaakt. zo apart.
    super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Ilonka, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie gemaakt:)
    je bent druk bezig geweest:)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw die ziet er lekker uit! :)
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer