Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 20 april 2013

A Die For a Sketch Challenge Reminder # 11

Hallo Dames,

We zitten alweer op de helft van de maand.
Wat gaat de tijd toch snel.  Vandaag zijn de Sketch kaartjes geplaatst van mijn Teamies.



Er is weer een leuke prijs weg te geven. 
Onze sponsor is deze maand: Bizzy Becs 
 

Het stempeltje is van Bizzy Becs 

Dit is mijn bijdrage aan a Die for a Sketch.


Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.

 

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart! Leuke afbeelding en mooi papier heb je gebruikt.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is so pretty, i like the image you've used. Your style is stunning too!

    Have a lovely weekend Ilonka!
    Big Hugs, Dunja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Ilonka ....leuke accentjes ook

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ilonka, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great image and colouring Ilonka. I like all the dies you've used and the clever way you added the flowers to the flourish die.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy Sunday my dear friend^_^
    Your new creation is just wonderful^_^Very beautiful image and embellishments^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, Ilonka! I thought I would tell you again that your card is fabulous! I really like the beautiful dies you used too!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer