Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 31 maart 2013

You brighten my day

Hallo blogvolgsters,

Ik heb voor Pasen deze gift box gemaakt voor mijn schoonmoeder. Ze is jarig.
Ik heb daarvoor het prachtige papier van Marianne Design Springtime gebruikt
De tekst You Brighten My Day zijn van  Whimsy Sentiments Friendship
Daar kun je de Dies Notables 2 bij gebruiken.
De tekst heb ik met het inkt van Archival  coffee gestempeld.
Ik heb ook een prachtige tak gebruikt van Memory box Lavish Branch.
Het Magnoliaatje heb ik ingekleurd met Derwents.





De Gift box kun je ook bewonderen op het Creamiep Design Team Blog.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne paasdagen toe.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt Ilonka.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende Giftbox Ilonka, zo mooi bewerkt. en prachtige kleurtinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Je Schoonmoeder Ilonka.
    Je heb een prachtig mooie giftbox voor Je Schoonmoeder gemaakt.
    Echt schitterend.
    Heb fijne paasdagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Ilonka, ik vind het schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige box voor je schoonmoeder zeg super, hele fijne paasdagen liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige giftbox voor je schoonmoeder Ilonka....ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag....

    .groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is schitterend geworden Ilonka!!!! Zal je schoonmoeder blij mee zijn:):):) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke giftbox Ilonka! Daar kun je wel mee aankomen bij je schoonmoeder denk ik zo. Prachtig gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer