Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 5 maart 2013

Sketch Challenge # 10 a Die for a Sketch

De nieuwe Challenge # 10 van a Die for a Sketch staat online.
Gebruik deze sketch en minmaal een Die.



De sponsering is van:

Dit is mijn voorbeeldkaartje
Het stempeltje is van Bugaboo 
 ................................................

Wat heb ik gebruikt :
Spelbinders Nestabilities  Labels 2 S4- 162
Joy Craft Frame 6002 / 0146
Joy Craft Vintage Flourishes Flowers EC - DIE- 015505

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer leuk uit Ilonka.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh deze is leuk, vrolijk en grappig!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card, Ilonka! The colours are so pretty and that yellow bow is gorgeous!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart weer Ilonka, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Ilonka, prachtig!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Ilonka

    super leuke kaart en prachtige kleuren!!

    je had van de week bij mij een opmerking geplaatst,dus ik dacht even op onderzoek en ik heb je gevonden!!

    ben maar meteen lid geworden.



    groet,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer