Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 15 maart 2013

Pop up kaart bloem.

Hallo allemaal,

Ik heb deze voorbeeld kaartjes gemaakt voor de Cards etc Shop
 Ze staan nu online op het Cards etc Euro Blog.

Hier mijn Vintage pop up kaart






Vlinder pop up kaart.


 
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

 

9 opmerkingen:

  1. Gaaaaaaaaaaaf zijn ze heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Ilonka, wat een mooie kaarten. De vintage uitvoering vind ik het leukst, maar het zijn allebei toppers.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze kaarten prachtig gemaakt. erg mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dat 2 mooooie kaartjes Ilonka...super leuk modelletje ook...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is kunstwerk Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw super Ilonka, wat heb je dit prachtig gemaakt, helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh Ilonka,wat schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw hele gave kaarten en toffe kleuren, details zijn ook super!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer