Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 17 maart 2013

Nieuwtje

Hallo allemaal,

Ik kreeg gisteren een mailtje van Creamiep of ik het leuk zou vinden om alsnog als designer bij het team te komen. En ja wat doe je dan he !! Nou Ilonk zei gelijk ja want.....
Ik vind het super leuk om met Anita  Caroline Emmie Mandy Marianne Miranda 
Sonja (CreaMiep)Yvonne   in een team te zitten.
Ik heb er ontzettend veel zin in. En ben al druk bezig met m,n eerste creatie.
Neem eens een kijkje op het Creamiep Design Team Blog.


 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer 

10 opmerkingen:

  1. Oh Llonka congratulations! I am so pleased, you so deserve it! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je Ilonka gefeliciteerd,
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor je Ilonka. Gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supergaaf voor je, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. cool en daar kan je toch geen nee op zeggen he proficiat
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Ilonka.
    Heel veel succes gewenst.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk voor je Ilonka, gefeliciteerd, ben benieuwd wat voor moois je ons allemaal daar gaat laten zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Ilonka met je nieuwe uitdaging bij CreaMiep als designer....ik ga je daar zeker nog wel eens tegenkomen...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, Ilonka. Leuk wanneer men je werk weet te waarderen.
    Nog een fijne zondagavond.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd , je verdiend het.
    heel veel plezier bij het team
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer