Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 19 maart 2013

Mijn eerste DT creatie voor Creamiep


Hallo allemaal,

Hier is mijn eerste blogpost voor Creamiep.
Ik vind het super spannend en ben er nog steeds hyper van.
Laat ik maar eens starten met dit kaartje. Ik hoop dat jullie erdoor geinspireerd raken.



Wat heb ik gebruikt :
Derwent potloden    
Distress Ink  Dusty Concord
Archival Ink Stempelkussen Coffee
Marianne Design Paper bloc Beauutiful Butterflys.
Flowers Plum / Aubergine.
Het stempel afdrukje is van  Penny Black

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dinsdag.
Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


14 opmerkingen:

  1. Je hoef je geen zorgen te maken hoor Ilonka...je hebt een prachtig kaartje gemaakt....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig gemaakt, dus dat komt wel goed.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt
    echt heel, mooi
    en veel plezier met bij creamiep
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie Ilonka, Creamiep boft met jou in het DT

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is supermooi geworden Ilonka. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zal blij zijn dat je zo een prachtige kaart hebt gemaakt voor het blog
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou een hele goede start hoor Ilonka want het is weer een plaatje geworden, ik vind hem helemaal prachtig. Ze mogen blij zijn met jou als designlid.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Ilonka!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart in mooie vrolijke kleuren en een mooi design ook een schattige stempeltje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owwww die is leuk gedaan joh. Die stempel is zooo leuk. Heb hem zelf net ook gekocht:p:p
    Prachtig ingekleurd. Leuk dat je met Derwente kleurt. Ikke ook helemaal fan van mijn potloodjes;)

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon weer om te genieten van je prachtige kaart ,KLASSE!!!


    gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Ilonka een prachtige kaart voor Creamiep schattig afdrukje! Veel succes met je DT werk. groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer