Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 12 maart 2013

Mijn andere verslaving

Hallo dames,

Hier laat ik mijn andere verslaving ff zien.
Sokken breien. !!!

Wat doen we als we sávonds op de bank zitten. YEH !!!!! 
Lekker warme sokken breien. En nu met dit koude weer. Is het zo warm aan m,n voetjes. 
Er staat alweer een volgend paartje op mijn pennen.

Dit is mijn resultaat van de afgelopen weken. Drie paartjes.




 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, nou jij zal geen koude voetjes hebben.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit Ilonka maar niet voor Aniet haar voetjes besteed, ik ben namelijk in huis een blotevoetenmensje. Jij hebt in ieder geval nooit meer koude voetjes. En eh ik doe het je niet na.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Ilonka die kleurige sokjes.....met dit weer kan je ze echt wel aan....brrrrr wat is het koud.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk warm uit Ilonka! Die zou ik op dit moment wel aan kunnen hebben, de temperatuur is hier weer onder nul.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They're gorgeous, Ilonka! My feet get warm just looking at them! I've only knit one sock...not a pair, just one! lol It took me forever! One day I will knit the other one too!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sokken hoor Ilonka.
    Zo als Ik op facebook heb laten weten,heb Ik schoenmaat 39/40 hihi.
    Veel succes en plezier met het breien van de sokjes.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Ilonka, ik heb maat 42, dus als je je verveeld dan is dit een leuk klusje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat knap van jou kan veel breien maar dat dus niet he mooie kleurtjes
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihihi wat een gave sokken!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer