Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 18 maart 2013

Lente kriebels

Hallo dames 
Ik hem hier een kaartje gemaakt met het stempeltje van Charlotte and butterlfy
Het stempeltje is van Milkcoffee stamps.
Het stempeltje is aan te vragen bij m,n cluppie 




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ilonka
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Ilonka....lief en mooi ingekleurd stempeltje....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vrolijke kaartjes Ilonka. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo
    Wat een leuke kaartjes .
    Stempel is ook erg lief .
    En het tekst stempeltje ziet er ook leuk uit met dat vlindertje erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes weer Ilonka, ik vind ze supervrolijk van kleur ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve voorjaarskaartjes.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dit vrolijke en kleurrijke kaarten Ilonka, heel erg mooi! Leuk deze verschillende kaarten met dezelfde stempel.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, ziet er super uit!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer