Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 14 maart 2013

Lente kaartjes

Hallo dames,

Er zijn weer nieuwe patronen en uitdagingen op Ilonka,s kaarten en tag club. http://ilonkaskaartenentags.clubs.nl/
En met al die sneeuw en kou van de laatste dagen. Probeer ik een lente gevoel te krijgen met al deze creaties. Deze lente kaart wordt gesponsord door de Cards etc Shop. De digi van Charlotte en de Butterfly is ook aan te vragen. Dit stempeltje wordt gesponord door MilkCoffee Stamps. En als laatste kun je deze Tag/ Label aanvragen. Laat nu de lente maar komen.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ilonka, allemaal heel mooi bewerkt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik voel de lente bij deze creaties al dichterbij komen hoor, vind ze r
    Te gek!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lentekaartjes Ilomka....laat nu de lente maar komen....
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bovenste kaart springt er voor mij uit.Die vind ik erg leuk. Een mooie stempel heb je gebruikt en leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke creaties heb je gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja je hebt goed je best gedaan hoor knappe kaartjes hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really beautiful work, Ilonka!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt weer Ilonka, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer