Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 28 maart 2013

Label

Ik had deze label voor mijn dt werk gemaakt voor de Scrapcorner.
Maar wegens verandering van het schema is hij daar nog niet langsgekomen.
Ik wil hem toch graag plaatsen. Het papier is van.  Love story collection



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi is ie geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt hem schitterend mooie kleurtjes en alles mooi verwerkt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende tag, en erg mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka wat een mooie dingen heb ik alllemaal gemist ik weet echt niet hoe het komt ik ga eens even zoeken waar dit aan ligt ik kom zeker terug bij groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooi tag Ilonka....hele mooie stansen heb je gebruikt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Ilonka, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tag zeg!! Prachtig gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij's prachtig Ilonka!!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend/Paasdagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer