Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 26 maart 2013

Hieperdepiep

Ik ben voor het eerst naar de beurs van de Knotsgekke kaarten en scrapdagen geweest.
Natuurlijk ben ik bij Creamiep langs geweest om te shoppen.
Ik heb het schattige La La Land Craft ( Luka)  stempeltje meegenomen.
En ik ben gelijk helemaal verliefd op deze serie.
Het stempel afdrukje heb ik gestempeld met Archival stempelkussen Coffee 
Op het papier van DCP 
Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


11 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè zo'n beurs, je kunt er zulke leuke dingen kopen en met die leuke dingen nog veeeeeeeel leukere dingen maken. Superlief kaartje!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Ilonka met een schitterend ingekleurd afdrukje...in hele leuke kleurtjes....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een plaatje Ilonka, zo leuk geworden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Ilonka, prachtige kleuren en weer super ingekleurd, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en erg mooi in de blauw tinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dit jaar ook voor het eerst geweest en wel op donderdag. Was een leuke beurs he.
    Je kaartje is super.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij ziet er ook echt super lief uit hoor goeie smaak
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend, prachtige kleuren en weer super ingekleurd!! Afdrukje is zo lief...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer