Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 1 maart 2013

Duo Challenge # 25 Easel paasei kaart

Hallo dames,

Vandaag begint weer een nieuwe Challenge (#25) bij het Duo Challenge Blog 
En dit keer is het deze prachtige driedelige easel paasei kaart.
  Een erg leuk en orginele kaart om je dierbare ermee te verassen..


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

13 opmerkingen:

  1. oh wat leuk zeg zo in drie delen en hij ziet er ook zo heerlijk vrolijk uit
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo apart een drieluik kaartje, heel mooi gedaan
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk geworden, de mijne is weer heeeeeeeeel anders LOL
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaartjes, zo lekker vrolijk!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke eieren heb je gemaakt Ilonka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke 3 delige easelkaartjes Ilonka....mooi modelletje zo in die ei-vorm....
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt Ilonka
    Ik vind het toppertjes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal schitterend Ilonka, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooiiii...we komen op deze manier nog sneller in het lentegevoel. Prachtig

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fun design, Ilonka! It's beautiful, and the images are just too cute!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super leuk Ilonka.
    Echt geweldig.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer