Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 2 maart 2013

Annette,s Creafarm Challenge

Hallo allemaal,
Op Annette,s Creafarm begint ook weer de nieuwe Challenge. 
Dit keer is het deze Gift Card verpakking. Erg leuk om te maken..
Ik heb daar het papier van Marianne Design "Vintage Pastels" voor gebruikt.
Jullie kunnen het patroon hier aanvragen  info@annettescreafarm.com.

Dit is mijn voorbeeld


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


17 opmerkingen:

  1. Mooie en ook rustige kaart.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan en je afdrukje is de max past er perfect bij
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan en wat een schattig afdrukje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie weer Ilonka....leuke stempel heb je gebruikt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, Ilonka! That image is so sweet!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Ilonka, ik vind het heel mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig zeg!! Die afbeelding, wat een plaatje!!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat een leuke stempel zeg! waar is die van?
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, Ilonka! Love the sweet image and the pretty pearls! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie Ilonka!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk liefs joyce
    ps ik heb een leuke blogcandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wouww die is echt gaaf , schitterend gemaakt
    en wat een mooie stempel heb je gebruikt
    SUPER mooi gemaakt
    groetjez elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Those girls are adorable and I like the design of your card.
    Have a good day
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer