Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 7 februari 2013

You make me so Happy

Hallo dames,

Hier heb ik een valentijns kaartje gemaakt voor mijn dochter.
Het papier heb ik uit de Webwinkel van de Scrapcorner. 
Mijn kaart kun je hier ook bewonderen,







Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

10 opmerkingen:

  1. Wat een beeldige valentijnskaart,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend valentijnskaartje heb je voor je dochter gemaakt Ilonka, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooi valentijnskaartje Ilonka.... mooie papier heb je gebruikt en hele leuke details erop gemaakt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje voor je dochter Ilonka, ziet er leuk uit in deze mooie kleuren.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet deze er ook weer prachtig uit Ilonka
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beeldig kaartje en mooi papier,Ilonka. Het prentje is schattig met een mooi tekstje.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Ilonka
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer