Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 28 februari 2013

Vintage Sisters

Hallo allemaal,

Ik heb nu geen dt werk maar ben ik lekker een voor mezelf bezig geweest.
Dat is ook niet verkeerd. En  dit keer een vintage kaart.
Ik zal ze zeker vaker gaan maken. 


Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer,

 

18 opmerkingen:

  1. Mooi strak vintagekaartje Ilonka....mooie fijne zachte kleurtjes en een prachtig plaatje....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo mooi en zo een knoddig plaatje ik kan daar dus niks van he
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè, vintagekaartjes? Ik maak ze ook graag. Dit is een mooie en inderdaad strakke uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij mag je ook vaker vintage kaarten maken..deze is prachtig...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart ILonka. Mooi papier, leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty, Ilonka! I like all the fun layers and the pretty colours!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ilonka.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren...mooie plaatjes en de bloemen zijn gaaf.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ilonka en prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dat is wel even lekker denk ik geen DT kaartje maken maar even weer iets van je zelf. Het is een hele mooie kaart geworden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is ook wel eens lekker geen DT kaartjes maken en geen verplichtingen te hebben.
    Leuk vintage kaartje.die maak ik bijna nooit maar ik zie ze op diverse blogs voorbij komen ze zijn wel erg leuk om te maken.
    Ik loop een beetje achter ook je andere creaties superleuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig vintagekaartje heb je gemaakt Ilonka, ik vind hem helemaal super, heerlijk dat nostalgische sfeertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card, Ilonka! Love the flowers and the sweet image! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer belangrijk, Ilonka, jezelf niet uit het oog verliezen en ook dingen doen gewoon omdat je ze leuk vind. Mooie kaart, leuk plaatje.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wouwwww, wat een gave kaart heb je weer gemaakt
    echt schitterend hoor
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is a Beautiful card, I love the vintage look. I tried to follow your blog but I can't find the "follow" button... I'm I missing it :-)
    ~Steff~

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Ilonka, sorry it appears on a next page :-) not sure what happened.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer