Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 14 februari 2013

Luier kaart en Katie

Hallo dames,
Voor m,n club heb ik deze luierkaart gemaakt.
Kijk maar eens op de Clubhome
Daar staat hoe je het patroon kunt aanvragen.



En als extraatje voor de leden hebben we nu elke maand een digi stempel.
om weg te geven. Katie wordt gesponsord door. Stamp Art Design
Thanks Kathy XXX


Mijn voorbeeldkaartje



17 opmerkingen:

  1. wat een super leuk model! Ook geinig met die bretels ;-)

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka, ziet er weer prachtig uit! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief zijn die luierkaarten Ilonka, super vind ik ze en je kaartje is ook weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, so sweet, Ilonka!! What a wonderful design!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model kaart erg mooi gemaakt.
    ook je kaart met de digi erg leuk.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie luierkaarten Ilonka en ook je kaartje is prachtig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dat prachtige kaarten Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend schattig kaartje Ilonka, schitterend!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave luier kaarten en de laatste kaart vind ik beeldig.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een originele luierkaart! Het kaart met het meisje is echt lief! Mooi.
    Welkom in ons DT team bij Annette,
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje Ilonka,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gemaakt die luierkaartjes Ilonka...
    en ook de digi is heel mooi....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja dat zijn weer 3 schitterende kaartjes hoor toppie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enige kaartjes!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi ilonka,

    Tjonge, wat leuk zeg! De easelkaartjes zijn mooi maar ook je voorbeeldkaart!!
    Echt te gek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk patroontje Ilonka bedankt.
    mijn creatie kan je hier bewonderen:-)
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/2013/03/luierkaart.html

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer