Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 5 februari 2013

Happy birthday drieluik

Hallo dames,

Pas geleden kreeg ik een drieluik kaartje.
En zo veel zie je ze niet. Daarom dacht ik laat ik er nou ook eens maken.
Het kaartje is ook te zien op de Scrapcorner.
Het papier is van  Love Story Paper Pad.
Het stempeltje van: Mini Clear Stamp.


 
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


12 opmerkingen:

  1. Dat is heel leuk dat drieluik kaartje, prachtig gemaakt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtig kaart Ilonka en mooie kleuren. groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker leuk een drieluik kaart en jij hebt er weer iets prachtigs van weten te maken.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superr kaart! Toffe kleuren en prachtige details!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige kaart Ilonka, super paper pad is dit he??!! Wat een mooie labels heb je ook gebruikt!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk met die leuke kippen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk drieluikkaartje Ilonka...mooie kleurtjes ook....
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja hij is inderdaad heel erg mooi leuk stempeltje en mooi papier
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend weer Ilonka, wat een prachtig kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer