Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 9 februari 2013

Duo Challenge # 24 "Heart Basket"

Het is weer tijd voor een nieuwe  Duo- Challenge
Jullie kunnen het patroon HIER aanvragen.
De challenge loopt tot 27 Februari



Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


7 opmerkingen:

  1. Dat heb je beeldschoon gemaakt Ilonka
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super uit ilonka, xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal schitterend weer Ilonka, ziet er prachtig uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er mooi uit, Ilonka, super mooi geworden!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief hartjestasje Ilonka....TOP!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer