Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 2 februari 2013

Cupcakebox Euroblog

Hallo dames,

Op het Euroblog van de Cards etc Shop staan weer de nieuwe patronen.
Dit keer weer een superleuke opdracht een CUPCAKEBOX
Erg leuk om er een paar kadootjes in te doen.

Dit is mijn voor beeld.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig ... en leuk idee!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er mooi en vrolijk uit Ilonka.
    Super leuk om te krijgen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat leuk gemaakt en ook zo mooi Ilonka
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er weer super uit Ilonka, helemaal top, mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke creatie Ilonka, heel leuk papier heb je gebruikt....
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gedaan Ilonka. Ik kan geen cupcakes meer zien. Heb er vandaag 40 gebakken en de 2 dochters met hun vriendinnen hebben heel de middag zitten versieren.4 Giechelende meiden en het hele huis op stelten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige creatie Ilonka!!Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer