Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 3 februari 2013

Candy box

Hallo dames.
Hier is mijn eerste bijdrage voor Annette,s Creafarm..
Ik kijk ernaar uit om het nieuwe team te komen versterken.
En neem eens een kijkje bij mijn getalenteerde collega's 
Ik heb er ontzettend veel zin in.
De candy box kunnen jullie HIER !!  aanvragen.
En dit is mijn voorbeeld;



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat prachtig gemaakt Ilonka
    Mooi is het in het rood en wit
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over talent gesproken..... nou Dat heb je zelf genoeg hoor Ilonka.
    Het ziet er weer prachtig uit
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie creatie Ilonka....suc6 met je designerwerk voor Annette
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal schitterend weer Ilonka, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie candy box, Ilonka. Mooi zo in de kleuren van de liefde, leuke details ook.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige box geworden Ilonka!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk en lief uit Ilonka! Prachtig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer