Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 5 februari 2013

Callenge # 9 With love

Hallo dames 
De  nieuwe challenge van a Die for A Sketch staat weer online.
De sponsor is dit keer   Stamp Art Design By Kathryne



Wat moet je doen :
Gebruikt tenminste 1 Die of Creatable
En maak gebruik van de sketch.


 Het stempeltje wat ik gebruikt heb is van Kathryne
Ze maakt zulke prachtige stempels .



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. ohhh Ilonka,wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute Ilonka... love that cute little image and those papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colours and embellishments! It's a pleasure to sponsor your challenge. xx Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card, Ilonka! You've used such gorgeous dies and pretty colors! Aren't Kathryne's images fun?...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh Ilonka wat een geweldig mooi kaartje!

    lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Kaartje Ilonka, en het stempeltje is een schatje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja je kaartje is zo schattig zeg maar het zal inderdaad wel komen door dat stempeltje
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje weer Ilonka, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ilonka,
    wat een leuke kaart!! Ik zag de sketch al. Mooi uitgewerkt.
    Ik denk niet dat ik lid ben van je club, want ik zag dat je iets moest bevestigen of plaatsen en ik heb gewoon niet vel tijd om nog wat erbij te doen.... misschien na mijn studie..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer