Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 3 februari 2013

Bloemen doosje

Hallo dames hier is mijn Bloemen doosje
Weer een DT werkje voor de Cards etc Shop.
Zo lekker om er een winter potpouri in te doen.



Leuk dat je landskwam om te kijken tot de volgende keer.


8 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat geweldig gemaakt. erg mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend en zulke mooie kleurtjes heb je gebruikt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ilonka, schitterende kleur heb je gebruikt. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat een schitterend doosje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty!! Die prachtige rode swirl, van welk merk is die ? Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer