Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 12 februari 2013

Baby kaartje

Hallo allemaal,

Baby kaartjes maak ik eigenlijk nooit. Ik kwam dit schattige stempeltje tegen
En na alle valentijns kaartjes en kerst kaartjes.
Nu iets vrolijkers .


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

 

11 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden Ilonka, ik vind de kleuren ook helemaal super. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke babykaart heb je gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk babykaartje Ilonka , schattig poezenplaatje en die bloemenrijtjes zijn ook leuk....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig baby kaartje Ilonka.
    Echt super Lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs schattig kaartje Ilonka!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ik had hem al gezien maar hij blijf schattig
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een cutie vasn een kaart het afdrukje is heel mooi ingekleurd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wateen lief kaartje en superleuk van kleur.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer