Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 20 februari 2013

A die for a Sketch Challenge # 9

Hallo dames. 
Hier even een update.
Jullie kunnen nog steeds meedoen met de sketch van a Die for a Sketch  Challenge.
Er zijn leuke prijsjes te winnen. Neem gauw een kijkje en doe gerust allemaal mee.

Dit is mijn voorbeeld kaartje.





9 opmerkingen:

  1. Leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt Ilonka.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi voorbeeldkaartje Ilonka, ik ga dadelijk een kijkje nemen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschone kaart en leuk model!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Ilonka!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi there Ilonka and I hope all is well with you. Your card is gorgeous and I love the layout. Fabulous lattice dies and such a cute image.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card, Ilonka! The design is fabulous, and I love all your pretty dies!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo , wat vind ik het een schattige kaartje.
    je hebt hem echt super gemaakt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a pretty card and the inside is amazing! That die is gorgeous!!! Thanks for showing my blog some love :-)
    ~Steff~

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer