Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 14 januari 2013

Valentijns kaart



Hallo dames,

Deze Easelhart kaart is een voorbeeld voor Ilonka,s Kaarten en Tag club.
Het patroon is gesponsord door Jolanda van de:

WHOW !!!! Dank je wel Jolanda
En neem eens een kijkje op haar site het is echt een aanrader.
Ze maakt zulke prachige patronen.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



18 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,

    Wat een schat van een kaart heb je gemaakt. Leuk model easel.

    Groetjes en tot blogs,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige easelkaart Ilonka. Heel leuk met de harten. Leuk stempelafdrukje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful easel card, Ilonka! Thank you!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart, Ilonka. Ik moet echt eens tijd maken om mee te doen op de club.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een waar kunstwerk Ilonka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ilonka dat heb je heel erg mooi gedaan. Ook de kleuren goed uitgekozen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie creatie Ilonka

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaart is schitterend zeg toppie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prschtige hart-eazelkaart heb je gemaakt Ilonka....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw wat een schitterende easelkaart heb je gemaakt, ik vind hem prachtig geworden. Top.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ilonka,
    wat een prachtige easelkaart en heel goed gedaan met de harten, superrr!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super Valentijnkaartje Ilonka!!!
    Die easelkaarten blijven toch enig om te maken:)
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een pracht Ilonka.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige Ilonka, wat een mooie easelkaart. Heel erg leuk met de hartjes overal.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer