Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 1 januari 2013

Twist Card Swirl Hart

Hallo allemaal,
Het is alweer de 1e van de mnd. En alles gaat gewoon weer door.
De nieuwe patronen staan op de Cards Etc Euro Blog.
dit is mijn voorbeeld kaartje 




Leuk dat je langskwam om te kijken . Tot de volgende keer.

 

21 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,

    Prachtige kaart heb je gemaakt, schitterend met het draaiende hart..

    De allerbeste wensen voor 2013, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatjeeeeeeeeeeeeeeee Ilonka je begint goed

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig begin in het nieuwe jaar, Ilonka...de beste wensen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Jij ook de beste wensen voor 2013.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschone kaart. Ik wens jouw ook het allerbeste voor 2013.
    Groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtpatroon is dat en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt! Happy 2013 Ilonka!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachitge kaart Ilonka

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart ILonka. Mooi eens een ander model. Ik wens je een goed 2013.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De besten wensen super kaartje weer.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Je eerste kaartje is een super mooie creatie geworden.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende kaart Ilonka, ik vind hem prachtig. Wat een prachtige kleuren ook. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi romantisch kaartje. En de beste wensen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowsa! Fabulous work Ilonka!
    All the best for 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW Ilonka wat een schitterend kaartje!!
    Een gelukkig, liefdevol en creatief 2013 gewenst!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Ilonka, dat ziet er gaaf uit!! Super gedaan zeg. Ik ga eens kijken op het blog dat je aangeeft!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi model zeg! Heel leuk gedaan.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje, de beste wensen, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De beste wensen voor het nieuwe jaar....dat het een gezellig en creatief jaar mag worden....je kaartje is prachtig heel leuk modelletje ook
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww zeg Ilonka wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg meis wowwiee ik hou van harten hoor en de kleurtjes zijn ook geweldig hoor meis Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer