Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 3 januari 2013

Tagkaartje

Hallo allemaal,

Ik heb een Tagkaart gemaakt voor mijn club ZIE HIER !!
Jullie kunnen het patroon van de tag aanvragen tot eind Jan.
Er zijn hier geen regels voor. maar je moet natuurlijk wel lid worden..

Kom gerust kijken want je vind er ook  leuke uitdagingen.
 En je kunt er nog een leuk prijsje mee winnen ook. 

Dit is mijn voorbeeldkaartje.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


16 opmerkingen:

  1. Och och Ilonka, alweer zo iets prachtigs, wat kun je dat toch goed.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag kaart Ilonka. Lieve kleurtjes. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simply wonderful card dearest friend^_^
    Adore this sweet image and pink color^_^
    Have a sweet day,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een lieffie en zulke leive kleuren helemaal mij ding super hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is die schitterend Ilonka, ik zal snel eens op je clubje komen kijken dat beloof ik.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf geworden mooie laagjes je ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een pracht Ilonka.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy New Year, Ilonka! Your card is gorgeous! Love the colors and the beautiful image! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, schitterend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag Ilonka
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ilonka,
    ik vind het een prachtige tag! Super gemaakt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooooo een superrrr tag! Prachtige kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ilonka,
    Wauw wat n supergave tag heb je gemaakt zeg!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer