Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 16 januari 2013

Tag / Label

Hallo Dames,
Ik ben helemaal in de stemming van Valentijn.
Deze TAG / LABEL heb ik gemaakt met een vleugje valentijn erop.
Je kunt de tag bewonderen en aanvragenop:
'Ilonka's Kaarten en Tags' ? Er is heel veel leuks te doen: * Elke maand een gratis patroon van een tag / label. * Een thema uitdaging * En een patroon van de maand.* elke maand wedstrijden waar de leden aan mee kunnen doen. En er zijn allemaal leuke prijsjes te winnen. 
En er worden leuke prijsjes gesponsord door Cards etc shop en de Scrapcorner.
Dit is mijn voorbeeld:

 
Leuk dat j langskwam om te kijken. Tot de volgende keer,


11 opmerkingen:

  1. Mooie tag, leuke details heb je er op verwerkt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je tag weer erg mooi gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag, knap gemaakt. Het hartje in het midden van de klok is een super idee.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een pracht Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja hij is echt schitterend hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat weer prachtig gedaan Ilonka, ik vind het er super uitzien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer een te gekke label/tag kaart!! superr en details en kleurtjes zijn mooi! En ik ga eens bij je cluppie kijken...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi label heb je gemaakt Ilonka....leuke details erop ook.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dear Ilonka, your TAG is gorgeous. I love it. It's an older Magnolia Stamps, right? Love the old one's too. Have some too. :) Think i should play with them.

    Wish you a great sunday
    Big Hugs, Dunja x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer