Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 31 januari 2013

SIDE STEP MODEL 1 EN EEN NIEUWTJE

Hallo dames,

Gisteren kreeg ik dit patroon van de "Side Step model 1"binnen.
Wat een gaaf model is dit al zeg ik het zelf.
En het brainstormen begon gelijk..... wat zou ik ermee doen..
Ik was er snel uit. 
Je moet HIER maar eens een kijkje nemen, want het is een aanrader.
Het is weer een toppertje van de Cards etc Shop.

En dit is mijn voorbeeld.


 En dan nu het leuke nieuwtje. Annette van Annette's Creafarm
Heeft me vanmiddag gevraagd of ik bij haar Creafarm DT  Team wilde komen.
Nou daar heb ik geen nee tegen gezegd. Wat supergaaf zeg WHOW !!!!
Dank je wel Annette voor deze leuke job !!  Ik vind het een eer. Spannend hoor !! Ik heb vanmiddag mijn eerste DT projectje al ingeleverd.

Leuk dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgende keer.


 

11 opmerkingen:

  1. Woooow dat is een prachtig kaartje Ilonka...heel leuk modelletje ook.
    Gefeliciteerd dat designer mag worden bij Annette
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en dikke proficiat met je nieuwe DT-job Ilonka!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een schitterend kaartje gemaakt met mooie kleurtjes en proficiat met je nieuwe dt job je zult het nu wel druk krijgen of niet
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een prachtige liefdevolle kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje en leuk dat je bij het team zit
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschoon!! En wat leuk dat je gevraagd werd, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is SUPERS en heerlijke kleurtjes heb je gebruikt! En heel veel plezier en gefeliciteerd met je Dt-schap, leuk hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Ilonka!!! Ja ze hebben daar super patronen:)
    Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een pracht Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Ilonka wat ontzettend mooi. En gefeliciteerd met je DT job.
    Maar ja het verbaasd me niet hoor, je maakt gewoon super geweldige kaartjes.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer