Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 24 januari 2013

Shadowbox kaart hart

Hallo dames,

Er staat bij de Cards etc Shop weer een nieuw patroon online.
Leuk om te maken voor een verjaardag of voor Valentijn.

Dit is mijn voorbeeld.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
 


11 opmerkingen:

  1. Your Shadowboxcard is gorgeous dear Ilonka. The swirls and flowers look so pretty on your creation. Well done hun.

    Big Hugs, Dunja x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk patroontje mooi kaartje!! Superrr.. enn ik ga ff snuffelen bij Cards etc.!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Ilona, super gemaakt met het patroon.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig e kaart Ilona
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful shadowbox card, Ilonka! You've used such a lovely blue! Have a wonderful weekend!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi geworden Ilonka!!
    Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer