Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 22 januari 2013

Harten kaart

Hallo allemaal,

Ik loop een beetje achter met m,n kaartje plaatsen.
Hier heb ik voor mijn club weer een leuk patroontje bedachtt.
Hier is het resultaat.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
 


14 opmerkingen:

  1. Fabulous design, Ilonka! I've never seen anything like it! Pretty dies and sweet image!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super wat je allemaal weet te bedenken.Je hebt er ook weer een mooi geheel van gemaakt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig ik vind het een toppertje wat je nu weer gemaakt hebt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er weer super uit Ilonka, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan Ilonka, heel erg leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Ilonka, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en romantisch kaartje Ilonka....
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje Ilonka!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk hartenkaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gave kaart geworden Ilonka.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer