Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 27 januari 2013

Harten hanger

Hallo allemaal,

Ik heb mee gedaan met een club opdracht.
De kleur is in het echt  lavendel / blauw.
Altijd leuk om een hanger tussendoor te maken.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


15 opmerkingen:

  1. Je hart is mooi geworden hoor, prachtige kleur ook.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hanger is erg mooi geworden Ilonka. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilonka, prachtige creaties heb je weer gemaakt! Het hartje is echt zo lieff! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hart is prachtig vooral de stans in het midden is zo mooi
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hart is prachtig vooral de stans in het midden is zo mooi
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hart is prachtig vooral de stans in het midden is zo mooi
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende hanger heb je gemaakt Ilonka, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap gedaan, Ilonka. Mooi soort blauw, heel helder daar hou ik wel van. De schattige stans maakt het geheel een beetje speel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige hanger Ilonka, ik vind het mooi in de kleur blauw.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende hanger Ilonka!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke hanger Ilonka...en de kleurtjes zijn ook prachtig...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so pretty Ilonka and I love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer