Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 2 januari 2013

Calender card

 Hallo allmaal,
De eerste Duo Challenge  wedstrijd van 2013  staat online
Dit keer een Kalender kaart met draaischijf.
Jullie kunnen meedoen hoor en het patroon aanvragen bij info@annettescreafarm.com
Dit is mijn voorbeeldkaartje.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Hey Ilonka, wederom een prachtige kaart zeg en lekker handig gelijk ook een kalender...hihi hoe kom je derop zeg gaaf hoor Veel liefs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan , zo met die kalender. Heel leuk idee
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka,

    Fantastisch mooi kaartje heb je gemaakt..super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een echte kunstenares met papier, nu heb je alweer zo iets moois gemaakt. knap hoor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Ilonka dit is de derde die ik vanavond zie, maar die van jou is ook al zo een toppertje geworden. Helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! That's beautiful, Ilonka! I really like the colours, and you always use such pretty dies! Happy New Year to you!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer