Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 29 januari 2013

Best Wishes

Hallo allemaal,
Wat is een ander weer is het he !!
Zo zit je in de sneeuw en nu regent het is het hier grijs.
Dan is het toch heerlijk om aan de scrap te gaan.
Vanmorgen ben ik aan de freubel geweest.
En dit kaartje is het eindresultaat.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


17 opmerkingen:

  1. Een schat van een kaart in die lieve zachte tintjes Ilonka! Hier heeft het vannacht gegoten maar nu hebben we zon en alle sneeuw is weg, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons begint het nu te regenen, maar eerlijk gezegd ben ik wel blij dat alle sneeuw weg is, heerlijk om weer normaal te kunnen lopen. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt Ilonka, ik vind het een beauty, zo mooi die kleuren ook. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lBij ons regent het ook al de hele dag, leuk kaartje is het geworden mooie kleuren en een leuk hart ,ik ben vanmorgen ook maar aan de scrao gegaan en nu als een speer door het huis.
    fijne avond groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, die takjes zijn erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ilonka!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Ilonka.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi geheel Ilonka, gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele stijlvolle romantisch kaartje!! Achtergrond is superr en mooie zachte kleurtjes!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig, dit kaartje zeg! Prachtig dat hart zo als blikvanger op je kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief kaartje Ilonka.... er zitten zoveel leuke details op...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wateen leuke kaart Ilonka. Prachtig gecombineerd met dit leuke hart. De kleuren zijn erg mooi en een leuke stempel heb je gebruikt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeer leuk kaartje, een schattige stempel en kleurtjes helemaal naar mijn zin. Mooie malletjes ook.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje Ilonka!!! Van welk merk is dat mooie hart?
    Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouwwww, wat een schitterende kaart heb je gemaakt. echt heel mooi
    groetjes elly
    en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer