Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 5 januari 2013

a Die for a Sketch Challenge # 8


Hallo allemaal,

De nieuwe Challenge van a Die for a Sketch staat online.
Dit is mijn voorbeeldkaartje
 ................................................

Hi everyone,

There is an new Challenge online of a Die for a Sketch.
This is my DT Card.


 
  





 Sneeuwopdracht van deze Challenge is:

Gebruik tenminste 1 Die van bv:
Creatables van Marianne Design, Joy Craft, Memory box.
Het maakt niet uit. Als je er maar een gebruikt.
Neem er eens kijkje en zie wat mijn collega designers gemaakt hebben.
Dit keer wordt de Challenge gesponsort door Whimsy
En de winnaar krijgt een Sneeuwvlok Die als prijs. Wow !

.
 
This time the sponsor is  Whimsy
and the winner will receive  a Snow Globe Die as a prize!   Wow!!
Please take  the Sketch and remember, That you have to use minimum one Die:
For Example :
Creatables of Marianne Design, Joy Craft, Memorybox. 
 Take a look and see what my fellow designers have made.


Wat heb ik gebruikt:
What did I used:

De Bloemen van Dielicious ( Nesting - Dies 5PCS)
De Vlinder is van Memory box Tristan Butterfly ( No 36264)
En de vlinder van Tristan Butterfly ( No 98350)
De hoekcorners zijn van Marianne design Creatable (Lr 0143)
De circle is van Nestibilities Grand standard circles ( LF- 114)
 
 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer,
Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!



24 opmerkingen:

  1. geweldig voorbeeldkaartje Ilonka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart ILonka. Mooie mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ilonka. Ik neem me altijd voor om aan challenges mee te doen, maar in de praktijk komt er maar weinig van terecht. Deze sketch is wel erg leuk dus misschien.....

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ilonka en de kleuren zijn ook al zo mooi.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een moeilijke schets, maar wat een prachtig kaartje heb je hiermee gemaakt, fijn weekend meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So very pretty! The flowers you used are lovely, and the dies are gorgeous!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart Ilonka, en zo mooi dier roze kleur
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Ilonka, ik vind hem weer helemaal prachtig. Schitterende sketch is dit ook trouwens.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the die cut corners that you used and the butterfly goes perfectly together. Fabulous card.
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a fab card Ilonka and I like the dies you've used.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje Ilonka, het is een heel leuke sketch....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke sketch en wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt, heerlijk die vrolijke kleurtjes !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is fabulous, and I love your use of dies. Happy New year too. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat mooi gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is wel een hele mooie sketch en dan ook een Super mooie kaart.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig voorbeeldkaartje! Ik heb wel een tip voor het blog, want ik doe voorlopig even niet mee als er ergens anders leukere challenges zijn. Ten eerste werd er wel vergeten de winnaars bekend te maken en ten tweede won ik een guest-designerschap en kreeg een mail dat ik de sketch tzt zou krijgen via de mail. Nooit meer wat van gehoord. Jammer, he?
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eerst en vooral de beste wensen want ik was even afwezig in blogland. Jij daarentegen was wel heel productief. Ik vind dit een mooie kaart maar ben pas helemaal ondersteboven van je tag-kaart, dat is super mooi.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart zeg. Leuk zo deze kleuren bij elkaar.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card my dear friend:))
    Beautiful butterflies and colors:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende uitwerking van een heel mooie sketch!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card, Ilonka! Love the gorgeous butterfly and the pretty flowers! Fab work! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Ilonka prachtige kaart! Eindelijk even tijd om bij je langs te gaan! Groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you for the nice comment on my card Ilonka.
    Your card is so gorgeous too! The Dies are really beautiful and I love the colors you've used.

    Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer