Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 3 december 2012

Wat een leuk nieuws !!

Hallo dames,

Wat heb ik een leuk nieuws gekregen. Ik zit in het DT TEAM van a Die for a Sketch


Het is een internationaal DT Team. En wat een eer om met deze getalenteerde dames te mogen werken.
Neem  ook eens een kijkje bij mijn collega designers.

Jullie kunnen nog met de  Challenge No 6 meedoen.

..............................................................

Hi everyone,

Whooow  What a great news !! I'm now Designer for a Die for a Sketch,
And what an honor to work with  these talented designers.
It is an internatioaal DT TEAM..  

Take a look at my colleagues designers. 
Agnes, Dany, Dunja, Marilyn, Nancy, Willie, Tamy Louise, Marjolein, Gaby, Kelly, and Judy.

You can still join the Challenge No. 6.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!

 

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je DT-schap. Veel plezier.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ilonka, je gaat het nog druk krijgen zo te horen.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ilonka je bent er weer helemaal in meis het is je van harte gegund

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je Ilonka, gefeliciteerd!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke proficiat Ilonka en heel veel succes en plezier bij je nieuwe DT-job!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilonka,

    Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd dat je in het DT zit...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met deze benoeming, Ilonka....veel succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf meis, gefeliciteerd
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk voor je Ilonka! Volkomen terecht en van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk!!! Veel succes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Ilonka, helemaal super voor je. Succes met het DT-schap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dikke proficiat, Ilonka!!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Ilonka met je nieuwe uitdaging bij het DT van dat challengeblog
    veel succes hoor en ik ga er ook nog wel een kijkje nemen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je plekje in het DT.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat supergaaf voor je, hartelijk gefeliciteerd me je nieuwe job, je verdient het en ze mogen ozo blij zijn dat je het doen wilt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer