Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 7 december 2012

OLD memories and YOUNG hopes

Hallo allemaal,

Ik heb nog een extra kaartje gemaakt van de Sketch van A die for a Sketch.


Dit keer met een prachtige tekst van Housaye.
En de Cratable van Marianne design:
 Lr0129 Creatable Bloemen
Een heel ander kaartje dan het DT kerstkaartje. 


.......................................................

Hi Everyone,

I have made ​​another card with the sketch from A die for a Sketch.
 This time with a beautiful text from  Houssaye.
The Creatable from 
Lr0129 Creatable flower
A completely different card than my DT  Christmas card.

 

 


 

Het papier is van Action (Vintage)
De Tekststempel is van Whimsy Stamps.

The paper is of Action (Vintage) 
The text stamp is from Whimsy Stamps.

Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.
Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your weekend !!

13 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,

    Deze is ook weer heel mooi, prachtige kleurtjes en...de rijstkralen..plak je die vast of werk je met een draadje???

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ilonka
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan Ilonka.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om my... this is gorgeous! I love those colours and the way you've added the butterflies to the scallops is brilliant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaart Ilonka.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt en leuk zo die vlinders op de bloemen, daar horen ze tenslotte toch? haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Ilonka en een tekst om nooit te vergeten.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuklief kaartje ,vlinders zijn het mooist!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, Ilonka! It's a fun sketch to play with, isn't it? Hope you're having a great day!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook erg leuk!! Mooi met die vlinders!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende kaart!! Prachtig gemaakt en leuk gedaan met de vlinders! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer