Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 14 december 2012

Muziek ballon kaart

Hallo dames.

Even een ander kaartje dan een kerstkaartje.
Dit keer heb ik voor de Silhoutte Yahoo groep als Swap dit kaartje gemaakt.
Een Muziek ballon kaart.

 




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer !!
Allemaal een heel fijn weekend !!

11 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Ilonka, en voor jou ook een prettig weekend
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart , wel heel apart.
    fijn weekend.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk,vrolijk kaartje Ilonka.
    Hij is echt geweldig.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je weer gemaakt..vrolijk ook.
    fijn weekend groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ilonka, wat leuk dat je volger bent geworden bij mij, moest even kijken maar volgens mij ben je de Ilonka van clubs (Cards&Scraps). Nu ons cluppie gaat stoppen ben ik gelijk maar volger geworden, dan ik mooi op de hoogte blijven wat je allemaal maakt! Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje heb je weer gemaakt leuk zo met die ballon en muzieknootjes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilonka,
    Wat een leuke en vrolijke kaart zeg!
    Leuk die muzieknootjes aan dat lintje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Ilonka, ik vind de kleuren ook zo mooi. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een enige kaart:) Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer