Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 15 december 2012

M,n eigen cluppie

Hallo allemaal,

Ik heb twee jaar geleden een eigen Amigurumi club gehad.
Maar toen kwamen de kleine mannetjes. En dan wil je als oma graag oppassen.
Nu wordt dat steeds minder.

Ik begon het cluppen toch te missen .Gisteren heb ik toch de knoop door gehakt.
En ben ik aan de slag gegaan met Ilonka,s Scrapcorner. 

 

En ik zit er weer helemaal in hoor.  Zo leuk !!!
Ben je nieuwsgierig neem er eens kijkje
Er staat een leuk patroon op de club.
Die heb ik hier al eerder getoond.
Het is de Kerstlaas + doosje.
Die kun je daar aanvragen. Maar dan moet je natuurlijk wel lid zijn of worden.





Je bent van harte WELKOM !!
Ik hoop je daar ook gezellig te zien
Allemaal en heel fijn weekend !!



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sokken!!!!!! Mooi versierd en je ballonkaart is schattig.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sokken en succes met je cluppie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die sokken , heel apart versierd.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt zo met het doosje erin.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke kerstsokjes Ilonka, heel mooi!
    Veel succes met je clubje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze, lekker vrolijk! Veel plezier met je club!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooi kerstsokjes Ilonka...
    ik ben zojuist lid geworden van je cluppie
    groetjes en fijne zondag nog
    Rosina



    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke sokken heb je gemaakt. Gezellig dat je een club van jezelf hebt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk voor je, ik ga beslist een kijkje nemen op je club, liefs, Maron

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer