Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 11 december 2012

Merry Christmas roze

Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk  om  kerst kaartjes maken. 
En je kunt er zoveel mee. Er zijn momenteel zoveel  Creatables en Dies te koop.

Dat je tijd tekort komt Whahaha !!
Het kaartje heb ik in mijn favorieten kleuren roze / bruin  gemaakt.
  .............................................

Hi everyone,

Christmas cards are so lovely to make.
Especially with all those beautiful Creabables and Dies.
The card is made ​​into my favorite colors Pink / Brown.




                                  
Wat heb ik gebruikt:
What I used: 

Lr 0227 Creatable Anja,s Leaves 2
Nestibilities Dalia S4 -191
De sneeuwvlokken zijn van Joy craft.
Het design papier is van Action.

Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.
Thanks for passing by. See you next time.

Enjoy your day !!


20 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,

    Mooie kleurtjes,lief stempeltje, prachtige mallen en papier..weer helemaal super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouwww, hij is schitterend gemaAKT
    echt heel mooi gedaan , en zeker in die kleuren
    rose en bruin, TOPPIE hoor
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een schatjes zeg, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heerlijk zachte kleurtjes ook!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartjes Ilonka en inderdaad je hebt hele mooie stansjes gebruikt en de zachte kleurtjes zijn ook prachtig....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Ilonka, prachtig die kleuren, ik vind het weer een toppertje geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms denk ik wel eens was er maar niet zo veel keus, want zie door de bomen het bos niet meer.
    Maar jij weet er wel raad mee het is weer heel mooi geworden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card, Ilonka! I really like all the pretty dies you used!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Ilonka. Roze en bruin helemaal geen kerstkleuren maar toch een op en top kerstkaart.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje Ilonka!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat 'n mooie mallen heb je gebruikt op je schitterende kaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje weer zeg, schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat een prachtige kaart Ilonka echt een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje met dit schattige afdrukje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi kerstkaartje je bent een van de weinige die kerskaarten maken nog leuk vind ik ga er al een beetje van balen maar ik ben nu klaar hih groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer